chevron-left chevron-right

FAQ

Bestellen

  • Kan ik bestellen zonder een account?

    chevron-down
    chevron-up

    Je kunt door onze website bladeren en artikelen aan de winkelwagen toevoegen zonder een account aan te maken.

    Als je nog geen account hebt aangemaakt, wordt deze automatisch aangemaakt na de bestelling. Dit zorgt ervoor dat online winkelen veilig is en geeft ons de informatie die nodig is om de bestelling bij jou af te leveren.

    Nadat je een account hebt aangemaakt, kun je je bestellingen bekijken en volgen, meerdere verzendadressen opslaan, je abonnement voor de nieuwsbrief en wensenlijst beheren en je account gegevens bijwerken.

  • Waarom lukt het niet om een bestelling te plaatsen?

    chevron-down
    chevron-up

    Als je een probleem hebt met het verwerken van je bestelling, raden we je aan het ingevoerde adres te verifiëren. 

    Lukt het bestellen nog steeds niet? Probeer dan eens de webpagina te verversen. Hiermee verwijder je cookies die voor eventuele problemen kunnen zorgen. Zorg ervoor dat alle pop-ups op de computer zijn ingeschakeld, zodat de bank je doorverwijst naar hun beveiligingspagina. Deze werken het best als je een browser zoals Google Chrome of Mozilla Firefox gebruikt.

    Mocht het probleem zich dan nog steeds voordoen, neem dan contact op met onze klantenservice.
     

     
  • Hoe kan ik bestellen?

    chevron-down
    chevron-up

    Je kunt door onze website bladeren en artikelen aan de winkelwagen toevoegen zonder een account aan te maken.

    Als je nog geen account hebt aangemaakt, wordt deze automatisch aangemaakt na de bestelling. Dit zorgt ervoor dat online winkelen veilig is en geeft ons de informatie die nodig is om de bestelling bij jou af te leveren.

    Nadat je een account hebt aangemaakt, kun je je bestellingen bekijken en volgen, meerdere verzendadressen opslaan, je nieuwsbriefabonnement en wensenlijst beheren en je accountgegevens bijwerken.

  • Hoe kan ik een bestelling aanpassen?

    chevron-down
    chevron-up

    Helaas kunnen wij na het plaatsen van je bestelling geen producten toevoegen of uit je order halen.

    Wanneer je order nog niet is verwerkt, kunnen wij de gehele order annuleren en vragen wij jou om een nieuwe bestelling te plaatsen. Dit kun je per e-mail aan ons kenbaar maken via onze klantenservice, met vermelding van jouw ordernummer.

    Uiteraard wordt het eerder betaalde bedrag gecrediteerd en ontvang je het binnen enkele dagen op de rekening waarmee je betaald hebt. Zodra je de nieuwe bestelling hebt geplaatst, gaat de levertijd opnieuw in.

  • Hoe kan ik een bestelling annuleren?

    chevron-down
    chevron-up

    Een annuleringsverzoek kan alleen gedaan worden als de bestelling nog niet is verwerkt.

    Dit doe je door contact op te nemen met onze klantenservice. Hiervoor kun je het beste een e-mail sturen en het ordernummer vermelden.

    LET OP: annulering van een order is altijd een verzoek. We kunnen niet garanderen dat de bestelling nog volledig tegen te houden is in alle automatische systemen die we gebruiken voor de orderverwerking.

    Pas nadat een annulering wordt bevestigd door ons magazijn kunnen we dit aan jou bevestigen. We crediteren daarna het bedrag op de rekening waarmee je betaald hebt.

    Wordt de bestelling toch verwerkt? Dan kun je het pakket retourneren via onze retourvoorwaarden. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

     
  • Wat is de bestelstatus?

    chevron-down
    chevron-up

    Er zijn meerdere statussen voor jouw bestelling, afhankelijk van de fase waarin deze zich bevindt. Hieronder vind je een lijst met de statussen die je ziet bij het controleren van de voortgang van jouw bestelling:

    • Pending
      Als je ervoor hebt gekozen om via bankoverschrijving te betalen, hebben wij jouw betaling nog niet ontvangen.

    • Processing
      Je bestelling wordt verwerkt.

    • Complete
      Je bestelling is voltooid en zal bij je aankomen binnen het opgegeven tijdsbestek. Let op, jouw bestelling kan in dit stadium niet meer worden gewijzigd.

    • Cancelled
      Je bestelling is geannuleerd en er zijn geen kosten in rekening gebracht.

    • On Hold
      Er kan een probleem zijn met jouw bestelling. Neem contact op met onze klantenservice om je op de hoogte te laten stellen van eventuele problemen.
     
  • Kan ik ook producten afhalen of vooraf bekijken?

    chevron-down
    chevron-up

    Helaas is het niet mogelijk om bestellingen bij ons af te halen of producten vooraf te bekijken. 

Betalen

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    chevron-down
    chevron-up

    Betalen moet ook gebeuren. Je kiest je betaalmethode op de afrekenpagina tijdens je online bestelling. Er zijn verschillende opties:

    Bancontact
    Met Bancontact betaal je met het authenticatiemiddel van je vertrouwde bank. Afhankelijk van je bank is dat een kaartlezer of wachtwoord. Deze betaalmethode is heel erg snel. We zien jouw betaling direct verschijnen en dus kan jouw bestelling onmiddellijk worden klaargemaakt.

    iDEAL
    Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet apart te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. 

    Je betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van je eigen bank. iDEAL is een directe online overboeking van jouw bankrekening naar de bankrekening van de winkel.

    Belfius 
    Je kiest Belfius als betaalmethode en kiest vervolgens voor Belfius Mobile of Belfius Direct Net. Belfius Mobile werkt via een QR-code. De klant kan snel afrekenen door de QR-code te scannen. Voor Belfius Direct Net heb je het kastje (reader of scanner) nodig om de betaling te bevestigen. 

    KBC/CBC 
    De KBC/CBC betaalknop is een online betaalmethode voor klanten van de KBC en CBC bank. Je betaalt de online aankopen vanuit je eigen vertrouwde online bankomgeving. Betalingen worden direct verwerkt.

    Credit cards
    Voer je een betaling online uit met je creditcard, dan vul je verschillende gegevens in. In ieder geval wordt er altijd gevraagd naar je eigen naam zoals deze op de creditcard staat, evenals het creditcardnummer, de vervaldatum en de driecijferige verificatiecode, ook wel bekend als Card Verification Code (CVC).

    Met Verified by Visa of de MasterCard SecureCode (ook bekend als 3D Secure) is de betaling extra veilig. Het is een persoonlijk wachtwoord net als een pincode. Je voert het persoonlijke wachtwoord in als je online met de creditcard betaalt. Zo ben je nog beter beschermd tegen misbruik.

    Klarna Pay Later
    Met Klarna kun je nu iets bestellen en tot 30 dagen later betalen. Klarna is een externe betaalprovider die je de betaalgegevens toestuurt zodra je bestelling is verzonden. Mocht je artikelen retour sturen, dan wordt de terugbetaling ook rechtstreeks door Klarna afgehandeld.

    Banktransfer (via overschrijving)
    Alleen mogelijk voor bestellingen van 200,- of meer. Wanneer je voor deze betaalmethode kiest, kan je de bestelling vervolledigen zonder onmiddellijk via de website te betalen. Je ontvangt een bevestigingsmail van jouw bestelling met de betaalinformatie die je nodig hebt om de overschrijving uit te voeren. Let op dat je als referentie het bestelnummer niet vergeet toe te voegen.

    Betaling via overschrijving is niet de snelste manier van betaling. Hou daarom wel rekening met één tot drie werkdagen extra doorlooptijd. Zodra we de betaling ontvangen hebben, mailen we je een ontvangstbevestiging en behandelen we de bestelling nog dezelfde dag.

  • Wat is 3D Secure?

    chevron-down
    chevron-up

    Een 3D Secure betaling is een online betaling met extra beveiliging. De bank controleert hierbij of je echt zelf een betaling doet.

    Elke bank heeft een eigen manier om dit te controleren, bijvoorbeeld met two factor authentication, een wachtwoord, vingerafdruk of het scannen van een ID tag. Out at Home kan als webshop de 3D Secure niet voor jou als klant activeren. De bank voert deze extra beveiliging uit.

    Zodra 3D Secure geactiveerd is, kun je online shoppen met jouw kaart zoals in een normale winkel. De bank vraagt dan wel altijd - ook voor je eigen veiligheid - om extra bevestiging met een 3D Secure code, bij elke nieuwe online betaling. 

  • Kan ik betalen in termijnen?

    chevron-down
    chevron-up

    Nee, het is bij ons helaas niet mogelijk om in termijnen te betalen.

  • Hoe werkt een terugbetaling?

    chevron-down
    chevron-up

    Bij acceptatie van de retour volgt een terugbetaling binnen 5 tot 10 werkdagen.

    Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.

    Als je betaald hebt met creditcard, dan kun je de terugbetaling verwachten op de afrekening aan het einde van de maand.

     

Bezorgen

  • Waar bezorgen jullie?

    chevron-down
    chevron-up

    We leveren in de volgende landen:

    • België
    • Nederland
    • Luxemburg
    • Duitsland
    • Frankrijk (alleen zendingen tot 30 kg)
  • Wat is de levertijd?

    chevron-down
    chevron-up

    Is de bestelling op een werkdag voor 15:00 uur geplaatst, dan wordt deze vaak nog dezelfde dag verzonden. Bij grote drukte kan dit iets langer duren.

    Je kunt ervan verzekerd zijn dat we alles in het werk stellen om de bestelling zo snel als mogelijk te leveren. 

    Postbestellingen (tot 30 kg)
    Je ontvangt een track & trace code zodra je pakket verzendklaar is gemaakt. Het pakket moet dan nog wel aan PostNL worden overdragen. PostNL bezorgt na ontvangst bij het sorteercentrum meestal binnen 24 uur van maandag t/m zaterdag in België en Nederland.

    Speciale koeriersdiensten (meer dan 30 kg)
    Bestellingen boven de 30 kg worden door een speciale koerier bezorgd.
    Levering binnen België is vaak al de volgende werkdag.
    Levering naar Nederland is meestal binnen 2 werkdagen.

  • Wat zijn de verzendopties?

    chevron-down
    chevron-up

    Wij versturen de bestellingen van onze klanten via verschillende transporteurs:

    PostNL - pakketten
    PostNL verstuurt alle pakketten onder de 30 kg. Je ontvangt een track & trace code zodra het pakket verzendklaar is gemaakt. Het pakket moet dan nog wel aan PostNL worden overdragen. PostNL bezorgt na ontvangst bij het sorteercentrum binnen 24 uur van maandag t/m zaterdag in België en Nederland.

    Speciale koerier - pallets
    Bestellingen boven de 30 kg worden door een speciale koerier bezorgd. De levering duurt normaal 1 à 2 werkdagen. Leveringen worden door de koerier gedurende de nacht ingepland. Daardoor is de bestelling vaak pas de volgende ochtend zichtbaar en volgbaar met track & trace.

    Als je na 15.00 uur een email notificatie ontvangt dat het pakket verzendklaar is gemaakt, betekent dat in de regel dat de zending pas de volgende werkdag wordt overgedragen aan de koerier.

     
  • Wat zijn de verzendkosten?

    chevron-down
    chevron-up

    Bij bestellingen boven de € 50,- binnen de Benelux bieden wij gratis verzending aan.

    Voor bestellingen onder de € 50,- en bestellingen naar Frankrijk en Duitsland wordt een bijdrage in de verzendkosten berekend bij de checkout.

     
  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    chevron-down
    chevron-up

    Zodra je pakket klaar is gemaakt voor verzending ontvang je een e-mail met de track & trace informatie. Controleer je spam-map als deze niet is ontvangen.

    Postbestellingen (tot 30 kg)
    Je ontvangt een track & trace code zodra je pakket verzendklaar is gemaakt. Het pakket moet dan nog wel aan PostNL worden overdragen. PostNL bezorgt na ontvangst bij het sorteercentrum binnen 24 uur van maandag t/m zaterdag in België en Nederland.

    Speciale koeriersdiensten (meer dan 30 kg)
    Bestellingen boven de 30 kg worden door een speciale koerier bezorgd. Levering binnen België en naar Nederland duurt normaal 1 werkdag. Leveringen worden door de koerier gedurende de nacht ingepland. Daardoor is de bestelling vaak pas de volgende ochtend zichtbaar en volgbaar via de track & trace.

    Als je na 15.00 uur een email notificatie ontvangt dat het pakket verzendklaar is gemaakt, betekent dat in de regel dat de zending pas de volgende werkdag wordt overgedragen aan de koerier.

     
  • Wat moet ik doen als ik niets heb ontvangen?

    chevron-down
    chevron-up

    Als je bestelling niet is aangekomen terwijl je deze verwachtte, controleer dan het volgende:

    • Controleer of je een e-mail met verzendbevestiging van ons hebt ontvangen. Controleer ook je spam-map.
    • Controleer de track & trace link in de verzendbevestiging om de meest recente informatie over de locatie van het pakket te bekijken. Staat de status van jouw bestelling op bezorgd? Dan is jouw bestelling waarschijnlijk bij één van je buren afgegeven.
    • Meld je aan en controleer jouw account op de website. Is het afleveradres correct? Zijn jouw contactgegevens actueel?
    • Controleer op sms-berichten, e-mails en poging tot bezorgkaarten van een van onze koeriers. Het pakket wacht mogelijk op afhaling in een lokaal bezorgdepot of je moet de bezorging opnieuw regelen.
    • Controleer of iemand anders die op jouw adres woont het pakket in ontvangst heeft genomen.
    • Doe navraag bij de buren of zij wellicht het pakket hebben aangenomen.

    Als je het pakket nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice en vermeld het bestelnummer.

  • Kan ik het verzendadres wijzigen?

    chevron-down
    chevron-up

    Heb je een foutief adres ingegeven bij het doorvoeren van een bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en we proberen het nog te wijzigen.

    Houd er rekening mee dat vanwege de snelheid waarmee onze verzendpartners werken, we geen adreswijziging kunnen garanderen voor de verzending. Als een bestelling vergrendeld is voor verwerking door het verzendteam of al voltooid is, kunnen we het verzendadres niet meer wijzigen.

     
  • Wat moet ik doen als er iets ontbreekt bij mijn bestelling?

    chevron-down
    chevron-up

    Product
    Wanneer je meerdere producten hebt besteld, kan het zijn dat we deze vanwege lengte of gewicht in meerdere losse pakketten naar je opsturen.

    In het sorteercentrum van de transporteur kan het voorkomen dat de pakketten gescheiden worden en het ene pakket eerder aankomt dan het andere.

    Check je track & trace code om het aantal pakketten dat naar je onderweg is te controleren.

    Onderdeel
    In de handleiding tref je altijd een overzicht aan met alles wat er in de doos hoort te zitten. Controleer dit eerst.

    Bij spa's, bubbelbaden en hottubs adviseren we ook, om voor ontbrekende onderdelen, in het pomphuis te kijken en onder de kussens die soms in de kuip liggen. 

     
  • Wat moet ik doen als er schade bij levering is?

    chevron-down
    chevron-up

    Hoe goed we onze producten ook inpakken, het kan altijd voorkomen dat een product tijdens het transport schade oploopt.

    Maak in zo'n geval meteen foto’s van de beschadigingen aan het product en neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We zullen dan samen kijken naar een passende oplossing.

     

Retourneren

  • Wat zijn de retourvoorwaarden?

    chevron-down
    chevron-up

    Onze retourvoorwaarden:

    • Het artikel is niet gebruikt
    • Het artikel is intact
    • Het artikel zit in de originele verpakking
    • De retour wordt binnen 30 dagen na levering aangevraagd
    • De retour wordt aangevraagd via: http://retourneren.be/outathome
    • Na goedkeuring van de aanvraag heb je 14 dagen de tijd om het pakket terug te sturen

    LET OP: Wil je een artikel na ontvangst eerst inspecteren dan adviseren we je om de verpakking zorgvuldig en netjes te openen. Je mag het product (deels) uitpakken en bekijken, net zoals je dat in een gewone winkel voor aankoop zou doen. Bedenk dat bij het opzetten of in elkaar zetten van een artikel schade kan ontstaan. Gooi de originele verpakking ook niet weg maar bewaar deze. 

    Mocht je het artikel willen retourneren binnen de 30 dagen na levering, dan verrekenen we – indien van toepassing - de kosten voor het verlies in waarde van het artikel door gebruik, beschadiging of het ontbreken van de originele verpakking.

    Bij de ingebruikname van een bad of watergerelateerd product binnen de retourtermijn, riskeer je door de strenge bepalingen rond hygiëne een verhoogde verrekening van het waardeverlies. Het product zal bij retournering al na eenmalig gebruik volledig gedesinfecteerd moeten worden. We adviseren je dan ook product niet te gebruiken of aan water bloot te stellen als je nog niet volledig zeker bent over je aankoop.

     
  • Hoe kan ik een bestelling retourneren?

    chevron-down
    chevron-up

    Een retour vraag je, binnen 30 dagen na levering, gemakkelijk aan via de volgende link:
    http://retourneren.be/outathome

    Als eerste vul je het ordernummer en je postcode in.
    De artikelen van deze order worden nu weergegeven en je selecteert de artikelen die je retour wilt sturen en je geeft de reden van retour op.

    Hierna kies je het type pakket:

    • Normaal PostNL - 0 tot 20 kg 
    • XL Pakket PostNL - 20 tot 30 kg
    • Buiten Specificaties - meer dan 30 kg of groter dan 170 x 70 x 52 cm

    Zodra de aanvraag wordt goedgekeurd, ontvang je per mail een link om het  retourformulier en het verzendlabel aan te maken. Het retourformulier stop je in de doos en het verzendlabel plak je op de doos. Vervolgens lever je, binnen 14 dagen, het pakket in bij een PostNL punt.

    Gaat het om een Pakket Buiten Specificaties, dus een pallet of een zware/grote zending (meer dan 30 kg), dan sturen we instructies voor het maken van een ophaalafspraak.

    Na ontvangst van de retourzending in ons magazijn, wordt de retour binnen 5 werkdagen geïnspecteerd. Bij acceptatie van de retour volgt een terugbetaling binnen 5 tot 10 werkdagen.

     
  • Moet ik betalen voor een retourzending?

    chevron-down
    chevron-up

    Ja, de kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. De kosten verschillen per pakket en per vervoerder.

     
  • Hoelang duurt het voordat ik een terugbetaling ontvang?

    chevron-down
    chevron-up

    Na ontvangst van de retourzending in ons magazijn, wordt het product binnen 5 werkdagen geïnspecteerd. Bij acceptatie van de retour volgt een terugbetaling binnen 5 tot 10 werkdagen.

     

Mijn account

  • Wat zijn de voordelen van een account?

    chevron-down
    chevron-up

    Als je een account bij ons aanmaakt, kun je een volgende keer sneller een bestelling plaatsen.

    In je account kun je al jouw bestellingen, wensenlijsten en wachtlijsten bekijken. Daarnaast kun je je verzend- en factuuradres wijzigen, je wachtwoord en accountdetails bewerken en een kopie van je facturen downloaden.

     
  • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

    chevron-down
    chevron-up

    Wachtwoord vergeten? Voer dan via de volgende link je gebruikersnaam of e-mailadres in:
    https://outathome.be/mijn-account/wachtwoord-vergeten/

    Je ontvangt via e-mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Controleer ook de spamfolder wanneer je de e-mail niet hebt ontvangen.

     
  • Hoe kan ik een kopie van de factuur krijgen?

    chevron-down
    chevron-up

    Als je een account op onze website hebt aangemaakt, kun je eenvoudig inloggen om al jouw eerdere bestellingen te bekijken en de factuur te downloaden.

    Als je nog geen account hebt aangemaakt, dan kun je dit alsnog doen met hetzelfde e-mailadres dat je bij de bestelling hebt gebruikt.

    Als je problemen ondervindt, neem dan contact met ons op en we sturen je de factuur per mail toe.

     

Garantie

  • Welke garantie heb ik?

    chevron-down
    chevron-up

    Wij bieden onze klanten garantie volgens de Europese Richtlijn 1999/44/EG en de nationale wetgeving.

    LET OP: Lees eerst de handleiding door en volg altijd de aanwijzingen voor ingebruikname goed op. De wettelijke garantie van 2 jaar kan vervallen indien de aanwijzingen niet juist zijn opgevolgd.

     
  • Welke garantie biedt Intex op z’n producten?

    chevron-down
    chevron-up

    Heb je vragen over het gebruik van een Intex artikel, wil je advies of ben je de handleiding kwijt, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met de Out at Home klantenservice. We helpen je graag.

    Intex heeft als fabrikant daarnaast ook een aanvullende fabrieksgarantie en de snelste manier om daar aanspraak op te maken is om zelf direct contact op te nemen met Intex.

    Wij kunnen dat natuurlijk ook voor je doen, maar dat werkt vaak vertragend. We adviseren je voor een snelle afhandeling van de fabrieksgarantie dan ook om zelf contact op te nemen met het Service Center van Intex via https://www.intex.eu:

    1. Bezoek https://www.intex.eu, kies je land/taal en klik op SUPPORT
    2. Kies PRODUCT SUPPORT & CASE REGISTRATIE en zoek het product
    3. Controleer de veelgestelde vragen (FAQ) om een oplossing te vinden


    Is het probleem niet opgelost, dan kun je direct een case indienen.

    1. Selecteer ‘Ik ben een consument’ en lees de instructies
    2. Vul het formulier in en stuur de gevraagde documenten mee


    Als het probleem niet wordt veroorzaakt door uitpakken of onjuist gebruik kun je het probleem op dezelfde Intex-website registreren.

    Intex fabrieksgarantie bepalingen
    Raadpleeg altijd de gebruiksaanwijzing voor de garantiebepalingen die op het Intex product van toepassing zijn.

    Garantie Intex PureSpa
    De PureSpa kent een aanvullende fabrieksgarantie, deze is niet overdraagbaar en geldt gedurende 1 jaar na aankoopdatum. Bewaar de originele aankoopbon bij de handleiding, want het aankoopbewijs dient te worden overlegd in geval van een klacht. 

    Lees de handleiding zorgvuldig voordat je het product gebruikt. Volg alle instructies nauwkeurig op voor het correct opzetten, afbreken en onderhouden van de PureSpa. Inspecteer het product altijd alvorens je het in gebruik neemt. Als je de aanwijzingen niet opvolgt, kan de garantie komen te vervallen.

     
  • Welke garantie biedt Bestway op z’n producten?

    chevron-down
    chevron-up

    Heb je vragen over gebruik van een Bestway artikel, wil je advies, of ben je de handleiding kwijt dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met de Out at Home klantenservice. We helpen je graag.

    Bestway heeft als fabrikant daarnaast ook een aanvullende fabrieksgarantie en de snelste manier om daar aanspraak op te maken is om zelf direct contact op te nemen met Bestway. Meer info: http://www.bestwayspa.be/documents//bestway-customer-service%20procedure_Belgium_NL_2017.pdf.

    Wij kunnen dat natuurlijk ook voor jou doen, maar dat werkt vaak vertragend. We adviseren je voor een snelle afhandeling van de fabrieksgarantie dan ook om zelf contact op te nemen met Bestway Service.

    Het makkelijkste (en snelste) vraag je zelf online hulp bij het Bestway Service Center door www.bestwaycorp.eu te bezoeken:

    1. Zoek uw product
    2. Controleer de veelgestelde vragen (FAQ) om een oplossing te vinden
    3. Is het probleem niet opgelost, dan kun je direct een ticket creëren via https://bestwaycorp.eu/be-nl/new-ticket/1060057NOX21


    Als het probleem niet wordt veroorzaakt door uitpakken of onjuist gebruik, kun je het probleem ook per e-mail melden via belgiumservice@bestwaycorp.be (België) of service@bestwaycorp.nl (Nederland).

    Stuur bij de mail in ieder geval de volgende documenten mee:
    - Kopie van het aankoopbewijs
    - Foto van het defecte onderdeel
    - Serienummer

    Daarnaast is het Bestway Service Center ook telefonisch bereikbaar via 0800 201 32 (België) of 0800 237 89 29 (Nederland).

    Lay-Z-Spa Fabrieksgarantie
    De Lay-Z-Spa’s van Bestway hebben 180 dagen garantie op de liner en 730 dagen garantie op de pomp. Voor de correcte afhandeling van deze garantie kun je kijken in de handleiding of contact opnemen met het Service Center van Bestway.

     
  • Hoe dien ik een klacht in?

    chevron-down
    chevron-up

    Ook bij ons gaat er helaas soms wel eens iets fout. We horen het in dat geval graag, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing.

    Je kunt onze klantendienst per email bereiken: service@outathome.com

    Als je het ordernummer doorgeeft kunnen we je het beste en snelste helpen.

    Komen we er samen niet uit, dan heb je altijd het recht om de klacht voor te leggen aan het Online Dispute Resolution-platform. Dit is een internetplatform opgericht door de Europese Commissie met als doel geschillen voortvloeiend uit e-commerce buiten de rechtbank op te lossen. Meer informatie via http://ec.europa.eu/odr

     

Productondersteuning & Voorraad

  • Hoe kan ik de voorraad van een product zien?

    chevron-down
    chevron-up

    Op elke productpagina geven we aan of het product op voorraad is en de voorraad wordt regelmatig aangevuld.

    Als een product niet op voorraad is, kun je je op de betreffende productpagina inschrijven op de wachtlijst. Wanneer het product weer beschikbaar is, ontvang je hierover een e-mail.

  • Kan ik een product reserveren?

    chevron-down
    chevron-up

    Het is helaas niet mogelijk om een product te reserveren. Je kunt een product bij ons alleen online bestellen en betalen. Telefonisch bestellen of reserveren is ook niet mogelijk.

    Als een product niet op voorraad is, kun je je op de betreffende productpagina inschrijven op de wachtlijst. Wanneer het product weer beschikbaar is, ontvang je hierover een e-mail.

     
  • Hoe krijg ik meer informatie over een product?

    chevron-down
    chevron-up

    We streven ernaar om op elke productpagina zoveel mogelijk informatie over het artikel te verstrekken. We monitoren deze informatie continu om ervoor te zorgen dat het zo uitgebreid mogelijk en actueel is.

    Vind je de benodigde informatie niet? Neem dan contact op met onze ervaren klantenservice.