FAQ
Garantie
-
Welke garantie heb ik?
Wij bieden onze klanten garantie volgens de Europese Richtlijn 1999/44/EG en de nationale wetgeving.
LET OP: Lees eerst de handleiding door en volg altijd de aanwijzingen voor ingebruikname goed op. De wettelijke garantie van 2 jaar kan vervallen indien de aanwijzingen niet juist zijn opgevolgd.
-
Welke garantie biedt Intex op z’n producten?
Heb je vragen over het gebruik van een Intex artikel, wil je advies of ben je de handleiding kwijt, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met de Out at Home klantenservice. We helpen je graag.
Intex heeft als fabrikant daarnaast ook een aanvullende fabrieksgarantie en de snelste manier om daar aanspraak op te maken is om zelf direct contact op te nemen met Intex.
Wij kunnen dat natuurlijk ook voor je doen, maar dat werkt vaak vertragend. We adviseren je voor een snelle afhandeling van de fabrieksgarantie dan ook om zelf contact op te nemen met het Service Center van Intex via https://www.intex.eu:
- Bezoek https://www.intex.eu, kies je land/taal en klik op SUPPORT
- Kies PRODUCT SUPPORT & CASE REGISTRATIE en zoek het product
- Controleer de veelgestelde vragen (FAQ) om een oplossing te vinden
Is het probleem niet opgelost, dan kun je direct een case indienen.- Selecteer ‘Ik ben een consument’ en lees de instructies
- Vul het formulier in en stuur de gevraagde documenten mee
Als het probleem niet wordt veroorzaakt door uitpakken of onjuist gebruik kun je het probleem op dezelfde Intex-website registreren.Intex fabrieksgarantie bepalingen
Raadpleeg altijd de gebruiksaanwijzing voor de garantiebepalingen die op het Intex product van toepassing zijn.
Garantie Intex PureSpa
De PureSpa kent een aanvullende fabrieksgarantie, deze is niet overdraagbaar en geldt gedurende 1 jaar na aankoopdatum. Bewaar de originele aankoopbon bij de handleiding, want het aankoopbewijs dient te worden overlegd in geval van een klacht.
Lees de handleiding zorgvuldig voordat je het product gebruikt. Volg alle instructies nauwkeurig op voor het correct opzetten, afbreken en onderhouden van de PureSpa. Inspecteer het product altijd alvorens je het in gebruik neemt. Als je de aanwijzingen niet opvolgt, kan de garantie komen te vervallen. -
Welke garantie biedt Bestway op z’n producten?
Heb je vragen over gebruik van een Bestway artikel, wil je advies, of ben je de handleiding kwijt dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met de Out at Home klantenservice. We helpen je graag.
Bestway heeft als fabrikant daarnaast ook een aanvullende fabrieksgarantie en de snelste manier om daar aanspraak op te maken is om zelf direct contact op te nemen met Bestway. Meer info: http://www.bestwayspa.be/documents//bestway-customer-service%20procedure_Belgium_NL_2017.pdf.
Wij kunnen dat natuurlijk ook voor jou doen, maar dat werkt vaak vertragend. We adviseren je voor een snelle afhandeling van de fabrieksgarantie dan ook om zelf contact op te nemen met Bestway Service.
Het makkelijkste (en snelste) vraag je zelf online hulp bij het Bestway Service Center door www.bestwaycorp.eu te bezoeken:
- Zoek uw product
- Controleer de veelgestelde vragen (FAQ) om een oplossing te vinden
- Is het probleem niet opgelost, dan kun je direct een ticket creëren via https://bestwaycorp.eu/be-nl/new-ticket/1060057NOX21
Als het probleem niet wordt veroorzaakt door uitpakken of onjuist gebruik, kun je het probleem ook per e-mail melden via belgiumservice@bestwaycorp.be (België) of service@bestwaycorp.nl (Nederland).Stuur bij de mail in ieder geval de volgende documenten mee:
- Kopie van het aankoopbewijs
- Foto van het defecte onderdeel
- SerienummerDaarnaast is het Bestway Service Center ook telefonisch bereikbaar via 0800 201 32 (België) of 0800 237 89 29 (Nederland).
Lay-Z-Spa Fabrieksgarantie
De Lay-Z-Spa’s van Bestway hebben 180 dagen garantie op de liner en 730 dagen garantie op de pomp. Voor de correcte afhandeling van deze garantie kun je kijken in de handleiding of contact opnemen met het Service Center van Bestway. -
Hoe dien ik een klacht in?
Ook bij ons gaat er helaas soms wel eens iets fout. We horen het in dat geval graag, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing.
Je kunt onze klantendienst per email bereiken: service@outathome.com
Als je het ordernummer doorgeeft kunnen we je het beste en snelste helpen.
Komen we er samen niet uit, dan heb je altijd het recht om de klacht voor te leggen aan het Online Dispute Resolution-platform. Dit is een internetplatform opgericht door de Europese Commissie met als doel geschillen voortvloeiend uit e-commerce buiten de rechtbank op te lossen. Meer informatie via http://ec.europa.eu/odr