chevron-left chevron-right

FAQ

Bezorgen

  • Waar bezorgen jullie?

    chevron-down
    chevron-up

    We leveren in de volgende landen:

    • België
    • Nederland
    • Luxemburg
    • Duitsland
    • Frankrijk (alleen zendingen tot 30 kg)
  • Wat is de levertijd?

    chevron-down
    chevron-up

    Is de bestelling op een werkdag voor 15:00 uur geplaatst, dan wordt deze vaak nog dezelfde dag verzonden. Bij grote drukte kan dit iets langer duren.

    Je kunt ervan verzekerd zijn dat we alles in het werk stellen om de bestelling zo snel als mogelijk te leveren. 

    Postbestellingen (tot 30 kg)
    Je ontvangt een track & trace code zodra je pakket verzendklaar is gemaakt. Het pakket moet dan nog wel aan PostNL worden overdragen. PostNL bezorgt na ontvangst bij het sorteercentrum meestal binnen 24 uur van maandag t/m zaterdag in België en Nederland.

    Speciale koeriersdiensten (meer dan 30 kg)
    Bestellingen boven de 30 kg worden door een speciale koerier bezorgd.
    Levering binnen België is vaak al de volgende werkdag.
    Levering naar Nederland is meestal binnen 2 werkdagen.

  • Wat zijn de verzendopties?

    chevron-down
    chevron-up

    Wij versturen de bestellingen van onze klanten via verschillende transporteurs:

    PostNL - pakketten
    PostNL verstuurt alle pakketten onder de 30 kg. Je ontvangt een track & trace code zodra het pakket verzendklaar is gemaakt. Het pakket moet dan nog wel aan PostNL worden overdragen. PostNL bezorgt na ontvangst bij het sorteercentrum binnen 24 uur van maandag t/m zaterdag in België en Nederland.

    Speciale koerier - pallets
    Bestellingen boven de 30 kg worden door een speciale koerier bezorgd. De levering duurt normaal 1 à 2 werkdagen. Leveringen worden door de koerier gedurende de nacht ingepland. Daardoor is de bestelling vaak pas de volgende ochtend zichtbaar en volgbaar met track & trace.

    Als je na 15.00 uur een email notificatie ontvangt dat het pakket verzendklaar is gemaakt, betekent dat in de regel dat de zending pas de volgende werkdag wordt overgedragen aan de koerier.

     
  • Wat zijn de verzendkosten?

    chevron-down
    chevron-up

    Bij bestellingen boven de € 50,- binnen de Benelux bieden wij gratis verzending aan.

    Voor bestellingen onder de € 50,- en bestellingen naar Frankrijk en Duitsland wordt een bijdrage in de verzendkosten berekend bij de checkout.

     
  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    chevron-down
    chevron-up

    Zodra je pakket klaar is gemaakt voor verzending ontvang je een e-mail met de track & trace informatie. Controleer je spam-map als deze niet is ontvangen.

    Postbestellingen (tot 30 kg)
    Je ontvangt een track & trace code zodra je pakket verzendklaar is gemaakt. Het pakket moet dan nog wel aan PostNL worden overdragen. PostNL bezorgt na ontvangst bij het sorteercentrum binnen 24 uur van maandag t/m zaterdag in België en Nederland.

    Speciale koeriersdiensten (meer dan 30 kg)
    Bestellingen boven de 30 kg worden door een speciale koerier bezorgd. Levering binnen België en naar Nederland duurt normaal 1 werkdag. Leveringen worden door de koerier gedurende de nacht ingepland. Daardoor is de bestelling vaak pas de volgende ochtend zichtbaar en volgbaar via de track & trace.

    Als je na 15.00 uur een email notificatie ontvangt dat het pakket verzendklaar is gemaakt, betekent dat in de regel dat de zending pas de volgende werkdag wordt overgedragen aan de koerier.

     
  • Wat moet ik doen als ik niets heb ontvangen?

    chevron-down
    chevron-up

    Als je bestelling niet is aangekomen terwijl je deze verwachtte, controleer dan het volgende:

    • Controleer of je een e-mail met verzendbevestiging van ons hebt ontvangen. Controleer ook je spam-map.
    • Controleer de track & trace link in de verzendbevestiging om de meest recente informatie over de locatie van het pakket te bekijken. Staat de status van jouw bestelling op bezorgd? Dan is jouw bestelling waarschijnlijk bij één van je buren afgegeven.
    • Meld je aan en controleer jouw account op de website. Is het afleveradres correct? Zijn jouw contactgegevens actueel?
    • Controleer op sms-berichten, e-mails en poging tot bezorgkaarten van een van onze koeriers. Het pakket wacht mogelijk op afhaling in een lokaal bezorgdepot of je moet de bezorging opnieuw regelen.
    • Controleer of iemand anders die op jouw adres woont het pakket in ontvangst heeft genomen.
    • Doe navraag bij de buren of zij wellicht het pakket hebben aangenomen.

    Als je het pakket nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice en vermeld het bestelnummer.

     
  • Kan ik het verzendadres wijzigen?

    chevron-down
    chevron-up

    Heb je een foutief adres ingegeven bij het doorvoeren van een bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en we proberen het nog te wijzigen.

    Houd er rekening mee dat vanwege de snelheid waarmee onze verzendpartners werken, we geen adreswijziging kunnen garanderen voor de verzending. Als een bestelling vergrendeld is voor verwerking door het verzendteam of al voltooid is, kunnen we het verzendadres niet meer wijzigen.

     
  • Wat moet ik doen als er iets ontbreekt bij mijn bestelling?

    chevron-down
    chevron-up

    Product
    Wanneer je meerdere producten hebt besteld, kan het zijn dat we deze vanwege lengte of gewicht in meerdere losse pakketten naar je opsturen.

    In het sorteercentrum van de transporteur kan het voorkomen dat de pakketten gescheiden worden en het ene pakket eerder aankomt dan het andere.

    Check je track & trace code om het aantal pakketten dat naar je onderweg is te controleren.

    Onderdeel
    In de handleiding tref je altijd een overzicht aan met alles wat er in de doos hoort te zitten. Controleer dit eerst.

    Bij spa's, bubbelbaden en hottubs adviseren we ook, om voor ontbrekende onderdelen, in het pomphuis te kijken en onder de kussens die soms in de kuip liggen. 

     
  • Wat moet ik doen als er schade bij levering is?

    chevron-down
    chevron-up

    Hoe goed we onze producten ook inpakken, het kan altijd voorkomen dat een product tijdens het transport schade oploopt.

    Maak in zo'n geval meteen foto’s van de beschadigingen aan het product en neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We zullen dan samen kijken naar een passende oplossing.

     
Terug naar overzicht