chevron-left chevron-right

FAQ

Betalen

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    chevron-down
    chevron-up

    Betalen moet ook gebeuren. Je kiest je betaalmethode op de afrekenpagina tijdens je online bestelling. Er zijn verschillende opties:

    Bancontact
    Met Bancontact betaal je met het authenticatiemiddel van je vertrouwde bank. Afhankelijk van je bank is dat een kaartlezer of wachtwoord. Deze betaalmethode is heel erg snel. We zien jouw betaling direct verschijnen en dus kan jouw bestelling onmiddellijk worden klaargemaakt.

    iDEAL
    Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet apart te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. 

    Je betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van je eigen bank. iDEAL is een directe online overboeking van jouw bankrekening naar de bankrekening van de winkel.

    Belfius 
    Je kiest Belfius als betaalmethode en kiest vervolgens voor Belfius Mobile of Belfius Direct Net. Belfius Mobile werkt via een QR-code. De klant kan snel afrekenen door de QR-code te scannen. Voor Belfius Direct Net heb je het kastje (reader of scanner) nodig om de betaling te bevestigen. 

    KBC/CBC 
    De KBC/CBC betaalknop is een online betaalmethode voor klanten van de KBC en CBC bank. Je betaalt de online aankopen vanuit je eigen vertrouwde online bankomgeving. Betalingen worden direct verwerkt.

    Credit cards
    Voer je een betaling online uit met je creditcard, dan vul je verschillende gegevens in. In ieder geval wordt er altijd gevraagd naar je eigen naam zoals deze op de creditcard staat, evenals het creditcardnummer, de vervaldatum en de driecijferige verificatiecode, ook wel bekend als Card Verification Code (CVC).

    Met Verified by Visa of de MasterCard SecureCode (ook bekend als 3D Secure) is de betaling extra veilig. Het is een persoonlijk wachtwoord net als een pincode. Je voert het persoonlijke wachtwoord in als je online met de creditcard betaalt. Zo ben je nog beter beschermd tegen misbruik.

    Klarna Pay Later
    Met Klarna kun je nu iets bestellen en tot 30 dagen later betalen. Klarna is een externe betaalprovider die je de betaalgegevens toestuurt zodra je bestelling is verzonden. Mocht je artikelen retour sturen, dan wordt de terugbetaling ook rechtstreeks door Klarna afgehandeld.

    Banktransfer (via overschrijving)
    Alleen mogelijk voor bestellingen van 200,- of meer. Wanneer je voor deze betaalmethode kiest, kan je de bestelling vervolledigen zonder onmiddellijk via de website te betalen. Je ontvangt een bevestigingsmail van jouw bestelling met de betaalinformatie die je nodig hebt om de overschrijving uit te voeren. Let op dat je als referentie het bestelnummer niet vergeet toe te voegen.

    Betaling via overschrijving is niet de snelste manier van betaling. Hou daarom wel rekening met één tot drie werkdagen extra doorlooptijd. Zodra we de betaling ontvangen hebben, mailen we je een ontvangstbevestiging en behandelen we de bestelling nog dezelfde dag.

  • Wat is 3D Secure?

    chevron-down
    chevron-up

    Een 3D Secure betaling is een online betaling met extra beveiliging. De bank controleert hierbij of je echt zelf een betaling doet.

    Elke bank heeft een eigen manier om dit te controleren, bijvoorbeeld met two factor authentication, een wachtwoord, vingerafdruk of het scannen van een ID tag. Out at Home kan als webshop de 3D Secure niet voor jou als klant activeren. De bank voert deze extra beveiliging uit.

    Zodra 3D Secure geactiveerd is, kun je online shoppen met jouw kaart zoals in een normale winkel. De bank vraagt dan wel altijd - ook voor je eigen veiligheid - om extra bevestiging met een 3D Secure code, bij elke nieuwe online betaling. 

  • Kan ik betalen in termijnen?

    chevron-down
    chevron-up

    Nee, het is bij ons helaas niet mogelijk om in termijnen te betalen.

  • Hoe werkt een terugbetaling?

    chevron-down
    chevron-up

    Bij acceptatie van de retour volgt een terugbetaling binnen 5 tot 10 werkdagen.

    Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.

    Als je betaald hebt met creditcard, dan kun je de terugbetaling verwachten op de afrekening aan het einde van de maand.

     
Back to FAQ overview